گروه بورس- شرکت نیروکلر پیش‌بینی جدید درآمد هر سهم امسال را با ۱۲۳ریال افزایش اعلام کرد.

بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، نیرو کلر درآمد هر سهم امسال را با ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۶۹ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که نیروکلر تیر ماه امسال پیش‌بینی سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۶ریال اعلام کرده بود. شرکت افزایش مقادیر تولید و فروش و افزایش سود سپرده سرمایه‌گذاری‌ها را از جمله دلایل تعدیل در پیش‌بینی سود هر سهم عنوان کرده است. از سوی دیگر شرکت نیروکلر در عملکرد ۶ماهه امسال با ۲۶درصد افزایش نسبت به مدت مشابه قبل مواجه شده است که این مبلغ معادل ۶۵درصد بودجه شرکت را پوشش داد. همچنین درآمد حاصل از فروش ۶ماهه نخست امسال نیز در حالی به مبلغ ۷۵میلیارد و ۷۳۹میلیون ریال رسیده که با ۱۸درصد افزایش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

پیش‌بینی عملکرد امسال نیروکلر در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش یک‌درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۹درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۵درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت هیات مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۴۲۳ریال را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۸ پیشنهاد کند.