مهر- رییس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری‌های سیاست‌های کلی اصل۴۴ از درج نظر سازمان بازرسی کشور پیرامون چگونگی واگذاری سهام مخابرات در گزارش این کمیسیون که در آینده نزدیک به مجلس ارائه خواهد شد، خبر داد.

حمیدرضا فولادگر با اعلام این خبر اظهارداشت: ما در گزارشی که قرار است به مجلس ارائه دهیم از نظر سازمان بازرسی کشور استفاده کرده ایم و در تهیه گزارش نیز به نظر این سازمان اشاره شده است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی در بررسی‌هایی که پیرامون بحث چگونگی واگذاری سهام مخابرات در بورس داشت به ایرادها و ابهام‌های موجود در روند واگذاری و وضعیت شرکت برنده شده در بورس پرداخت و نظر خود را ارائه کرد.

رییس کمیسیون ویژه نظارت و پیگیری اصل۴۴ قانون اساسی گفت: در نهایت همه بررسی‌ها انجام می‌شود و دستگاه‌های مربوطه و بررسی کننده مانند سازمان بازرسی کشور نیز نظرات خود را در انطباق با قانون یا عدم آن ارائه می‌دهند، اما این شورای رقابت است که باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

فولادگر تصریح کرد: همان‌طور که قبلا هم تاکید شده ظاهر قانون در زمان واگذاری رعایت شده، اما اینکه آیا واگذاری در شرایط رقابتی انجام شده یا نه ابهام‌هایی است که مورد بررسی قرار گرفته است و کمیسیون ویژه تا یکی دو هفته

آینده اولین گزارش خود در این باره و همچنین عملکرد دیگر سازمان‌های مربوط در امر واگذاری را به مجلس تقدیم

می‌کند.