گروه بورس- صنایع شیمایی رنگین در گزارش سه ماهه خود با وجود تحقق ۱۵درصدی فروش، پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش نداد.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «شرنگی» پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۸۸، با سرمایه ۴۷میلیارد ریالی، به طور خالص مبلغ ۲۲۱ریال اعلام کرده است که تا پایان خرداد ماه سال جاری سودی به ازای هر سهم محقق نکرد.

همچنین «شرنگی» در دوره سه ماهه نخست سال، مبلغ ۲۶میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال از فروش سالانه خود را پوشش داد که این مبلغ معادل ۱۵درصد از پیش‌بینی سالانه فروش شرکت است. همچنین پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۸ شرکت نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد افزایش و سود خالص ۱۷درصد کاهش نشان می‌دهد.

این در حالی است که «شرنگی» درآمدهای متفرقه خود را برای سال مالی ۸۸، مبلغ یک‌میلیارد و ۹۳۲میلیون‌ریال پیش‌بینی کرده که شرکت جزئیات آن را اعلام نکرده است.

همچنین خالص درآمدهای متفرقه سال مالی ۸۷ شرکت به مبلغ یک‌میلیارد و ۷۰۸میلیون ریال (معادل ۱۴درصد از سود و ۳۶ریال به ازای هر سهم) رسیده است که این مبلغ به طور عمده شامل مبلغ ۸۴۳میلیون ریال بابت سود حاصل از فروش دارایی ثابت و مبلغ ۷۰۱میلیون ریال بابت سود ناشی از فروش سهام بود.