پیش بینی سود 109ریالی برای هر سهم «بالبر»

گروه بورس- شرکت کابل البرز پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به ۳۱شهریور ماه ۸۸، با سرمایه ۱۱۴میلیارد ریال مبلغ ۱۰۹ریال به طور خالص اعلام کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «بالبر» فروش خود را تا ۳۱شهریور ماه ۸۸، معادل ۲۵۷میلیارد و ۶۰۵میلیون ریال پیش‌بینی کرده که ۱۶۵میلیارد و ۹۶۲میلیون ریال معادل ۶۳درصد از کل این پیش‌بینی را تا ۳۱خرداد ماه ۸۸ محقق کرده است.

طبق این گزارش، این شرکت پیش‌بینی بهای تمام شده کالای فروش رفته خود را معادل ۲۲۱میلیارد و ۲۱۹میلیون ریال اعلام کرده که ۱۴۲میلیارد و ۲۵۵میلیون ریال آن معادل ۸۶درصد از کل این پیش‌بینی را پوشش داده است. همچنین شرکت کابل البرز سود ناخالص خود را در مدت یاد شده ۳۶میلیارد و ۳۸۶میلیون ریال پیش‌بینی کرده که توانست ۲۳میلیارد و ۷۵۷میلیون ریال از کل این پیش‌بینی را محقق کند. یادآور می‌شود، پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱شهریور ماه ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۷درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۲درصد کاهش، سود عملیاتی ۶۸درصد افزایش و سود خالص مبلغ ۹میلیارد و ۶۸۶میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد. مطابق صورت‌های مالی حسابرسی شده برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۸۷، زیان انباشته شرکت، مبلغ ۳۰میلیارد و ۹۲۸میلیون ریال (مبلغ ۲۷۱ریال زیان به ازای هر سهم) بوده است.