گروه بورس- نوسازی و ساختمان تهران پیش‌بینی بودجه سال مالی 89 را اعلام کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، نوسازی و ساختمان تهران درآمد هر سهم سال مالی منتهی به شهریور سال مالی ۸۹ رابا ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. از سوی دیگر پیش‌بینی تقسیم سود «ثنوسا» برای سال مالی منتهی به شهریور سال ۸۹ مبلغ ۳۱۵ریال از سود خالص در نظر گرفته شده است.
پیش‌بینی عملکرد سال 89 «ثنوسا» در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات 79درصد افزایش، بهای تمام شده 101درصد افزایش، سود عملیاتی 13درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 7درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل عمده تغییرات را تکمیل پروژه‌ها و افزایش بهای تمام شده ناشی از هزینه‌های مالی عنوان کرده است.
شرکت اعلام کرده است، پیش‌بینی خالص سایر درآمد (هزینه)های عملیاتی سال مالی ۸۸ به مبلغ ۲۴میلیارد و ۴۹۶میلیون ریال (۲۲درصد سود پس از کسر مالیات ومبلغ ۸۲ریال به ازای هر سهم) شامل مبلغ ۲۴میلیارد ریال درآمد حاصل از واگذاری پروژه فردوس به شرکت سازنده می‌باشد که کلیه حق و حقوق شرکت از پروژه مذکور در قبال اخذ مبالغ هزینه شده به اضافه مبلغ درآمد موصوف طبق توافق حاصله عاید شرکت خواهد شد.
«ثنوسا» دلایل افزایش 79درصدی پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش سال مالی 89 خود را به دلیل تکمیل واحدهای فروخته شده بابت پروژه مهر و نگین پردیس اعلام کرده است. بر این اساس درآمد حاصل از فروش شرکت‌ برای سال مالی منتهی به شهریور سال 89 مبلغ 402میلیارد و 854میلیون ریال پیش‌بینی شده است. از سوی دیگر هزینه‌های عمومی «ثنوسا» به دلیل افزایش نسبی با توجه به تورم سال مالی از 9میلیارد ریال به مبلغ 13میلیاردریال در سال 89 رسیده است.