گروه بورس- «ثفارس» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۹ را با سرمایه ۱۰۲ریال، مبلغ ۲۲۴ریال به طور خالص پیش‌بینی کرد.

بنابر اطلاعات منتشره از سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت عمران و توسعه فارس، پیش‌بینی فروش خود را تا پایان شهریور ۸۹ معادل ۴۶میلیارد و ۳۷۷میلیون ریال اعلام کرده است که این پیش‌بینی نسبت به سال قبل ۲۳درصد رشد را نشان می‌دهد.

همچنین، به علت بهره‌برداری از پروژه گلخانه فروش گل، پیش‌بینی درآمدحاصل از سایر فعالیت‌های «ثفارس» در سال ۸۹ نسبت به سال قبل ۹۳۰درصد رشدداشته است.

از سوی دیگر افزایش درآمد اجاره شرکت‌های تابعه منجر به رشد ۳۶درصدی پیش‌بینی خالص درآمدهای متفرقه این شرکت در دوره مزبور شده است.

«ثفارس» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۸ را مبلغ ۳۵۴ریال و در تاریخ۸ شهریورماه سال ۸۸ مبلغ ۳۲۶ریال اعلام کرده بود که دلیل تعدیل اخیر را عدم تحقق برنامه به دلیل شرایط عمومی اقتصادی به ویژه رکود مستمر در بخش فروش واحدهای مسکونی- تجاری و اداری قابل فروش و در طول یکسال اخیر عنوان کرده است.

گفتنی است، «ثفارس» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ خود را مبلغ ۲۳۶ریال اعلام کرده بود که در ۹ماهه نخست سال مزبور، ۱۸۷ریال (معادل ۷۹درصد) آن را محقق کرده است.

یادآور می‌شود، پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۹ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۵۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلیل عمده تغییرات را وضعیت پروژه‌های شرکت عنوان کرد.