گروه بورس- پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال صنعتی بهشهر با ۵۳ریال افزایش مواجه شده است.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، صنعتی بهشهر درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذر ماه امسال را با ۳۳۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۱۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد صنعتی بهشهر برای سال مالی ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد کاهش، هزینه‌های مالی ۲۵درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ را در ۵ خرداد ماه مبلغ ۱۱۴۱ریال اعلام کرد که دلایل تعدیل را کاهش هزینه‌های مالی و افزایش سود حاصل از سپرده‌های بانکی اعلام کرده است.

شرکت اعلام کرده است، هیات مدیره در نظر دارد مبلغ ۱۳۰ریال را به ازای هر سهم جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۸ پیشنهاد کند. شایان ذکر است که شرکت در خرداد ماه عنوان کرد که هیات مدیره در نظر دارد ۵۰درصد از سود خالص سال مالی ۸۸ (به ازای هر سهم مبلغ ۵۷۰ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. علاوه بر این شرکت در آبان ۸۷ اعلام کرده بود که هیات مدیره در نظر دارد مبلغ ۲۳میلیارد و ۸۳۶میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۷۲ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.