گروه بورس- ارزش بازار و بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های توکا فولاد در سهام شرکت‌های بورسی کاهش یافت. به گزارش بورس و اوراق بهادار، بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های توکا فولاد در سهام شرکت‌های بورسی که در ابتدای تیر ماه معادل ۴۷ میلیارد ریال بود، با یک‌درصد کاهش در انتهای این ماه به ۴۶ میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار این سرمایه‌گذاری‌ها نیز با کاهش سه‌میلیاردی از ۵۲ میلیارد ریال در ابتدای تیر ماه به ۴۹ میلیارد ریال در پایان این ماه رسید. بنابراین گزارش «وتوکا» سهام شرکت‌های مپنا، مالی و اعتباری بنیاد، پالایش نفت اصفهان، بانک صادرات ایران و حفاری شمال را در تیر ماه به پرتفوی خود افزود.

این شرکت همچنین سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، مپنا، بانک پارسیان، بانک کارآفرین و ایران ترانسفو را به مبلغ ۷۷۱میلیون ریال واگذار کرد که از این واگذاری ۷۳۹ میلیون ریال زیان دید.

صورت پرتفوی «وتوکا» شامل ۹۴/۴۶ درصد سهام تجهیزات حمل‌ونقل، ۵۶/۱۲درصد سهام محصولات کانی غیرفلزی، ۵۱/۱۰درصد سهام پیمانکاری صنعتی، ۱۱/۸درصد سهام شرکت‌های معظم چند رشته‌ای، ۳۴/۶ درصد سهام واسطه‌گری‌های مالی، ۹۲/۰درصد سهام محصولات کانی غیرفلزی، ۱۷/۰درصد سهام ماشین‌آلات و تجهیزات، ۴۵/۱۴درصد سهام سایر صنایع است.