گروه بورس- پیش‌بینی عملکرد سال 88 شرکت تکنوتار نسبت به سال قبل افزایش دارد. به گزارش بورس و اوراق بهادار این شرکت فروش امسال را 125میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال مالی قبل 46درصد افزایش نشان می‌دهد.

تکنوتار در سه ماه اول امسال توانست ۱۵میلیارد ریال از پیش‌بینی فروش خود را محقق کند. شرکت پیش‌بینی سود هر سهم امسال را با سرمایه ۹۵میلیارد و ۲۴۳میلیون ریال را ۱۷۳ریال اعلام کرده است. این رقم در تاریخ ۲۵فروردین ماه و ۹خرداد ماه امسال با سرمایه ۳۳هزار‌میلیون‌ریال ۵۰۰ریال اعلام شده بود. شرکت دلیل تعدیل اخیر را افزایش سرمایه ذکر کرده است. تکنوتار سودناخالص امسال را نیز ۴۱میلیاردریال پیش‌بینی کرده که در سه ماه ۶میلیارد ریال آن را به تحقق رسانده است.
این شرکت سود عملیاتی امسال را نیز با 25میلیارد ریال افزایش نسبت به سال قبل 31میلیاردریال پیش‌بینی کرد که طی سه ماه سه‌میلیاردریال آن را محقق کرد.
بنابراین گزارش، سود قبل از کسر مالیات شرکت ۲۱میلیاردریال پیش‌بینی شده که پس از کسر چهارمیلیاردریال مالیات به ۱۶میلیاردریال می‌رسد.
بر اساس مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 21تیر ماه 88 سرمایه شرکت تکنوتار از مبلغ 33میلیارد ریال به 95میلیارد و 243میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.