گروه بورس- کاشی اصفهان سه ماهه برای هر سهم مبلغ ۱۱۸ریال زیان محقق کرد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، کاشی اصفهان درآمد هر سهم امسال را با ۱۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۷پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که عملکرد سه ماهه شرکت تا پایان دوره منتهی به خرداد ماه همراه با تحقق زیان ۱۱۸ریالی برای هر سهم بود. همچنین فروش شرکت در این دوره در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴درصد کاهش یافته است.

درآمد حاصل از فروش کاشی اصفهان در این دوره به مبلغ ۴۸میلیارد و ۱۲میلیون ریال رسید که معادل ۱۳درصد بودجه شرکت را پوشش داده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد امسال کاشی اصفهان در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب، فروش ۱۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۸۳درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۷۹درصد کاهش نشان می‌دهد.

بر اساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات مدیره تصمیم دارد مبلغ ۱۱میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۷۵ریال) را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۱۳۸۸ پیشنهاد کند. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را در اسفند ۸۷ مبلغ ۳۲۵ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را کاهش تقاضا و تولید ناشی از رکود صنعت ساختمان اعلام کرده است.