گروه بورس- مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت سرمایه‌گذاری شاهد به منظور افزایش سرمایه روز گذشته در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، مجمع «ثشاهد» با حضور بیش از ۸۷درصد از سهامداران رسمیت یافت و علی اشرف افخمی ریاست‌مجمع را عهده‌دار شد، ضمن اینکه احد ایروانی و عبدالرحیم همایون‌پور هم ناظران جلسه بودند، ضمن اینکه کاظم اکبری دبیری مجمع را عهده‌دار بود. این گزارش می‌افزاید: در مجمع این شرکت بورسی، نظری، مدیر هلدینگ عمران و توسعه هم به قرائت گزارش توجیهی افزایش سرمایه پرداخت.

وی گفت: این افزایش سرمایه ۳۰میلیارد تومانی به منظور احداث ۱۲۰۰واحد مسکونی در وردآورد (منطقه۲۲تهران) صورت می‌گیرد که در نوع خود پروژه منحصر به فردی است.

وی افزود: بر اساس جوازی که از شهرداری منطقه ۲۲ اخذ شده در این پروژه، ۱۰ برج۱۵ طبقه احداث می‌شود که با توجه به نزدیکی پروژه به تهران دارای مشتریان بسیاری در زمینه خرید و مشارکت در ساخت است که این پیشنهادها در حال بررسی است.

پس از قرائت گزارش توجیهی افزایش سرمایه از سوی مهندس نظری، گزارش حسابرس نیز در مورد افزایش سرمایه قرائت شد.

مجمع شاهد هم پس از استماع گزارش توجیهی افزایش سرمایه و گزارش حسابرس، افزایش سرمایه شرکت از ۶/۷۲۱میلیارد ریال به ۶/۱۰۰۶میلیارد ریال را مورد تصویب قرار داد که البته درخواست شرکت افزایش سرمایه تا ۱۵۰۰میلیارد ریال بود که در مرحله اول ۵/۳۹درصد افزایش سرمایه به تصویب رسید.

۲۴۹میلیارد ریال معادل ۸۷درصد از این افزایش سرمایه از محل مطالبات و ۳۵میلیارد ریال معادل ۱۲درصد از آن هم از محل سود انباشته سهامداران تامین خواهد شد.