تشریح برنامه‌های «مخابرات»در سال 88

فارس- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به ورود شرکت مخابرات به بورس، برنامه‌های شرکت به دو بخش حضور در بورس و برنامه‌های اجرایی مخابرات تقسیم می‌شود.

صابر فیضی درباره برنامه‌های سال ۸۸ شرکت مخابرات اظهار داشت: برنامه‌هایی که شرکت برای سال جاری در نظر دارد شامل برنامه‌های خاص بر اساس شرایط شرکت در بورس و دیگری برنامه‌های اجرایی است.

وی افزود: برنامه‌های مخابرات در خصوص بورس شامل، اصلاح ساختاری شرکت‌های تابعه برای تطابق با قانون تجارت، تدوین آیین‌نامه داخلی شرکت مخابرات و شرکت‌های تابعه بر اساس قانون تجارت و قانون کار که این برنامه نیز شامل قانون استخدام و نظام پرداخت، آیین‌نامه معاملات و ایین‌نامه مالی شرکت است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به اینکه همه کار‌ها و برنامه‌های شرکت باید بر اساس قانون تجارت و کار باشد، اصلاح روش بودجه‌‌ریزی بر اساس طرح تجاری مورد قبول برای سرمایه‌گذاران تا مشخص شود هر بخشی چه سودی خواهد داشت.

فیضی در ادامه گفت: برنامه‌های اجرایی شرکت برای سال جاری، تثبیت و به روز کردن شبکه تلفن ثابت بر اساس تکنولوژی روز و کاهش هزینه‌های آن، افزودن سرویس‌های جدید در زمینه فناوری اطلاعات و مشارکت با دارندگان مجوز برای فعالیت در زمینه فناوری اطلاعات است.