گروه بورس- سود هر سهم سازه پویش با سرمایه جدید مبلغ ۹۰۰ریال پیش‌بینی شد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سازه پویش سود هر سهم را با ۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سود هر سهم «خپویش» در ۳۰ بهمن ۸۷ با ۲۵میلیارد ریال سرمایه مبلغ یک‌هزار و ۸۰۳ ریال اعلام کرده بود که عمده دلیل تغییرات افزایش سرمایه عنوان شده است. سازه پویش در عملکرد سه ماهه منتهی به خرداد ماه شاهد تحقق ۱۳درصد از درآمد حاصل از فروش و پیش‌بینی سود هر سهم خود بود.

از سوی دیگر پیش‌بینی عملکرد امسال سازه پویش در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش ۳۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۲درصد افزایش نشان می‌دهد. به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده تیر ماه امسال سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵میلیارد ریال به مبلغ ۵۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات دریافتی، هیات مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۴۱میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال (مبلغ ۸۲۵ریال به ازای هر سهم) از سود عملکرد سال مالی ۸۸ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شایان ذکر است شرکت با سرمایه قبلی در بهمن ۸۷ اعلام کرده بود که هیات مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۳۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال (مبلغ یک‌هزار و ۳۰۰ریال به ازای هر سهم) از سود عملکرد سال مالی ۸۸ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.