«تندیس دیموند بلورین» به شرکت پخش یک و یک به‌عنوان توزیع کننده برتر اهدا شد
شرکت پخش یک و یک موفق به دریافت تندیس دیموند بلورین برتر کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش شد.

کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش با رویکردی نوین و علمی در زمینه توزیع و پخش به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد جامعه، ششم مرداد ماه در تهران برگزار شد و تندیس دیموند را به شرکت‌ها و سازمان‌های برتر اهدا کرد. بنابر بررسی‌های انجام شده در این کنفرانس به عنوان اولین و تنها مرکز هم‌اندیشی ملی توزیع و پخش کشور، شرکت پخش سراسری یک و یک در توزیع کالای رب و کنسرو با نام تجاری یک و یک به عنوان شرکت برتر در تهران، تندیس دیموند بلورین برتر را دریافت کرد.
مهندس امیر فهندژ سعدی، مدیرعامل شرکت پخش یک و یک با اشاره به اینکه هدف اصلی این شرکت برخورداری از یک نظام توزیع و پخش استاندارد جهت حضور مقتدر و کامل محصولات شرکت دشت‌مرغاب(یک‌ویک) در سطح کشور و برخی از کشورهای همسایه است، گفت: در بازار رقابتی فعلی برخورداری از یک شرکت توزیع کالا برای شرکت‌های تولیدکننده امری حیاتی است. شرکت‌های توزیع و پخش کالا با هدف توزیع مویرگی، پخش سراسری و پوشش کامل منطقه جغرافیایی موردنظر تاسیس شده و در این راستا نظرات و واکنش‌های بازار و نیاز مصرف‌کنندگان کالا و محصولات را نیز به تولیدکننده انتقال می‌دهند. مطمئنا با توجه به اهداف عالی گروه صنایع غذایی یک و یک در جهت پوشش کامل ظرفیت بازار و ارائه محصولاتی با کیفیت و کمیت مطلوب به مصرف‌کنندگان خود و استفاده از نظرات ایشان در روند بهبود تولیدات، تاسیس شرکت پخش یک‌ویک امری ضروری بوده است.
وی با اشاره به اینکه شرکت پخش یک و یک در سال 79 با سرمایه یک‌میلیون ریال تاسیس شد، خاطرنشان کرد: پس از گسترش دامنه فعالیت و افزایش حجم عملیات، سرمایه آن به 44میلیارد ریال افزایش یافت. به طوری که با توجه به انعقاد قرارداد با شرکت‌های وابسته گروه یک و یک و سایر شرکت‌ها و توزیع ده‌ها قلم محصولات غذایی و آرایشی- بهداشتی از سرمایه در گردش معادل ده‌میلیارد تومان به طور میانگین در ماه برخوردار است.
در حال حاضر این شرکت با ۲۲مرکز توزیع در سراسر کشور و همچنین ناوگان حمل‌ونقل مجهز به ۳۰۰کامیونت با امکانات کامل و ۶۰۰نفر کارمند، عملیات پخش و توزیع کالا در کل کشور و برخی از کشورهای همسایه را به انجام می‌رساند. امیر فهندژ سعدی در خصوص تعامل شرکت پخش با شرکت‌های طرف قرارداد این شرکت گفت: نحوه تعامل شرکت پخش یک و یک با تامین‌کنندگان برابر قراردادهای توافقی فی ما بین متناسب با نوع کالا و شیوه پرداخت به صورت متفاوت صورت می‌گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شرکت پخش یک و یک با هدف تکمیل سبد کالای خود به منظور تامین نظر مشتریان مربوطه غیر از محصولات تولیدی در شرکت‌های گروه با برخی از تامین‌کنندگان خارج از گروه خود نیز همکاری دارد. مدیرعامل شرکت پخش یک و یک تاکید کرد: این شرکت براین اساس به طور میانگین درهر ماه 45هزار فروشگاه را ویزیت و توزیع می‌کند؛ ضمن اینکه کلیه تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... نیز تحت پوشش توزیعی شرکت قرار دارند. امیر فهندژ سعدی افزود: شرکت پخش یک و یک با هدف تحت پوشش قرار دادن سطح وسیعی از کشور اقدام به افزایش حوزه‌ها و انبارهای فروش خود در سراسر ایران کرده و با افزایش ناوگان حمل‌ونقل و پرسنل فروش نسبت به توزیع مویرگی کالاهای مربوطه اقدام می‌نماید. خوشبختانه این هدف مهم به عنوان اصلی‌ترین استراتژی سازمان قلمداد گردید. بر همین اساس در حال حاضر شرکت پخش یک و یک دارای بزرگ‌ترین ومدرن‌ترین انبار مرکزی با مساحت 12هزار متر مربع است.
وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات یک و یک و حضور گسترده این محصولات در بازار اظهار داشت: بر اساس تحقیقات مستقل و مستند صورت گرفته شرکت پخش یک و یک حداقل در ۲۰قلم از محصولات تولید شده غذایی در کارخانجات گروه صنایع غذایی یک‌ویک بیشترین سهم بازار را داشته و فاصله آن از سایرین با توجه به ظرفیت و امکانات تولید و توزیع بسیار زیاد می‌باشد.


عکس‌ها: نگار متین‌نیا