فرید هلالات
موج نزولی اخیر در سهام شرکت بانک سینا از محدوده ۱۵۱‌تومان آغاز شده و تا حمایت خطوط چنگال اندروز در محدوده ۱۱۱‌تومان ادامه داشته است.

به سبب خروج قیمت از باند پایینی بولینگر، قیمت در این محدوده ناپایدار شده و بازار فروشندگی اشباع شده است. گرچه مقاومت‌های ضعیفی در این محدوده مشاهده می‌شود اما به احتمال قوی تعادل قیمت به سوی افزایش سطح تقاضا متمایل خواهد شد و به این ترتیب مقاومت‌های پیش روی قیمت سهام شرکت در راه صعود آتی عبارتند از:
120‌تومان، 126‌تومان، 131‌تومان، 136‌تومان و 151‌تومان. به احتمال قوی در پی نوسانات آتی، مقاومت 120‌تومان رو به بالا شکسته خواهد شد. این طور به نظر می‌رسد که هدف قیمت در محدوده باند 136 - 131‌تومان قرار دارد. مقاومت 136‌تومان به سبب تراکم بالای مقاومت‌ها (خط میانه چنگال اندروز، میانگین متحرک 20 روزه به عنوان باند میانی بولینگر و نسبت 8/61‌درصد فیبوناچی)، از اهمیت بالایی برخوردار است. چنانچه مقاومت مذکور رو به بالا شکسته شود، هدف بعدی قیمت 151‌تومان است. به سبب دریافت ایمیل‌های فراوان از خوانندگان محترم در خصوص هدف قیمت سهام شرکت بانک پارسیان، هدف قیمت این نماد نیز تعیین شده است. مقاومت‌ها عبارتند از:
۱۶۲، ۱۵۹، ۱۶۶، ۱۷۰ و ۱۸۳‌تومان. اولین هدف مهم ۱۷۰‌تومان است. درصورت شکسته شدن ۱۷۰‌تومان قیمت سهام شرکت تا ۱۸۳‌تومان رشد می‌کند.
Farid.Helalat@gmail.com