افزایش در سود محقق شده «سدشت»

سود محقق شده سه ماهه سیمان دشتستان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۱درصد افزایش دارد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «سدشت» طی سه ماه منتهی به خرداد ماه توانست با تحقق ۲۰۷ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۸درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را پوشش دهد.

از سوی دیگر سیمان دشتستان طی دوره یاد شده توانست معادل ۱۳۹میلیارد و ۱۹۰میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کند که این مبلغ ۲۹درصد بودجه شرکت را محقق کرده است. درآمد حاصل از فروش امسال سیمان دشتستان مبلغ ۴۸۷میلیارد و ۵۸میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

اعلام سود سازه پویش با سرمایه جدید

سازه‌پویش پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را با سرمایه جدید اعلام کرد. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، سازه پویش درآمد هر سهم امسال را با ۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۸ را با سرمایه ۲۵میلیارد ریال در ۳۰ بهمن ۸۷ مبلغ ۱۸۰۳ریال اعلام کرده بود که بیشتر تغییرات مربوط به افزایش سرمایه است.

به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۰۶/۰۴/۸۸ سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵میلیارد ریال به مبلغ ۵۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی، هیات مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۴۱میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال (مبلغ ۸۲۵ریال به ازای هر سهم) از سود عملکرد سال مالی ۸۸ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

این شرکت در تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۸۷ اعلام کرده بود که هیات مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۳۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال (مبلغ ۱.۳۰۰ریال به ازای هر سهم) از سود عملکرد سال مالی ۸۸ را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد سازه پویش سال مالی ۸۸ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش ۳۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

تقسیم سود ۷۷۰ریالی «دشیمی»

هیات مدیره شیمی دارویی داروپخش تصمیم دارد امسال به ازای هر سهم مبلغ ۷۷۰ریال سود توزیع کند.

بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، شیمی دارویی داروپخش درآمد هر سهم امسال را با ۳۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. «دشیمی» در عملکرد سه ماهه ۱۱درصد پیش‌بینی سود هر سهم و فروش امسال را محقق کرده است.

این در حالی است که پیش‌بینی عملکرد امسال «دشیمی» در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل، شاهد ۴درصد افزایش فروش، ۴درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته، یک درصد افزایش سود عملیاتی و ۹درصد افزایش سود پس از کسر مالیات است.

تحقق ۳۰درصد سود نیروکلر

نیروکلر طی فصل بهار معادل ۳۰درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال را پوشش داد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، نیروکلر درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ماه ۸۸ را با ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۴۶ریال پیش‌بینی کرده است. نیروکلر درآمد حاصل از فروش امسال را مبلغ ۱۲۲میلیارد و ۳۹۱میلیون ریال در نظر گرفته است که طی دوره مورد گزارش توانست با کسب مبلغ ۳۴میلیارد و ۶۶۳میلیون ریال درآمد حاصل از فروش معادل ۲۸درصد از بودجه امسال را محقق کند. هیات مدیره نیروکلر تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۴۲۳ریال را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۸ پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد امسال نیروکلر در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل از ۵درصد کاهش فروش، ۱۰درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته، ۲۶درصد کاهش سود عملیاتی و ۲۶درصد کاهش سود پس از مالیات برخوردار است.