در پی ارائه گزارش مجمع عمومی‌‌‌سالانه شرکت سایپا دیزل به وزیر صنایع و معادن، مهندس محرابیان با اهدای تقدیرنامه از عملکرد مثبت این شرکت قدردانی کرد.

به گزارش واحد ارتباطات سایپا دیزل، در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: دستاوردهای خیره کننده آن مجموعه صنعتی، نوید تحولی شگرف در نظام کسب و کار سایپا دیزل را به ارمغان دارد.

مشتاقم اکنون که با تدبیر و دور اندیشی و فرصت جویی هوشمندانه موفق شده اید در دوره افول صنعت خودرو در سطح جهانی موجب رونق این صنعت در کشور و عرصه ملی شوید، مراتب قدردانی خود را از اهتمام جنابعالی و مجموعه تحت امرتان ابراز دارم.

گفتنی است، این تقدیرنامه در حالی به دکتر ملک مدیرعامل سایپادیزل اهدا شد که سایپا دیزل علاوه بر کاهش هزینه‌‌های مالی به میزان ۱۰۰۰‌‌میلیارد ریال در سال ۸۷ و با وصول ۱۷۵‌‌میلیارد تومان از مطالبات قبلی خود، افق امید بخشی در حوزه اقتصادی این شرکت فراهم آورده است.

از سوی دیگر افزایش سبد محصولات شرکت از ۲۲ محصول تا سال ۸۶ به ۳۴ محصول در پایان سال ۸۷ و راه‌اندازی و افزایش خطوط تولیدی حمل و نقل مسافری به سبد محصولات شرکت از نقاط قوتی است که سایپا دیزل در عملکرد یکساله اخیر خود به دست آورده است.

این گزارش می‌‌‌افزاید: کاهش فاصله تکنولوژی تولیدات این شرکت با مشابه اروپایی به کمتر از سه ماه و توسعه خدمات پس از فروش و راه اندازی امداد سیار سایپا دیزل از دیگر توفیقاتی است که در گزارش حسابرسی سال ۸۷ این شرکت جلوه‌گر است.

از سویی انجمن مدیران صنایع نیز با اهدای تقدیرنامه‌ای از تلاش‌‌های بعمل آمده در شرکت سایپا دیزل تجلیل کرد.

گفتنی است، از بین شرکت‌‌های خودروساز، سایپا دیزل تنها شرکتی است که موفق به دریافت این لوح شده است و این امر مبین تلاش برای دستیابی به رکوردهای قابل ملاحظه در فعالیت‌‌های تولیدی است.