تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهام آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۶۳هزار سهم به ارزش ۵۵۴میلیون و ۹۵۷هزار ریال مبادله شد که ۹۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۵درصد آن مربوط به فروش بود.همچنین شرکت‌های فولاد خراسان و سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۷۳هزار سهم به ارزش ۹۴۳میلیون ریال از سهام ۱۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۷درصد مربوط به خرید و ۶۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت زامیاد و حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۹۱هزار و ۱۶۰سهم به ارزش ۸۴۷میلیون و ۳۷۶هزار و ۹۸۹ریال دادوستد شد که ۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، پتروشیمی اصفهان، مجتمع فولاد خراسان و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

شیراز

دیروز ۶۵۹هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش یک‌میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال توسط ۱۶کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۶۹درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام ۳۲شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۶شرکت افزایش، ۱۳شرکت کاهش و ۳شرکت ثابت بود.دیروز در تالار بورس فارس کلا ۱۵۴نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های ایران‌خودرو دیزل، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و پارس‌خودرو به ترتیب با ۳۷، ۲۸ و ۲۵نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، پارس‌خودرو و سرمایه‌گذاری امید انجام شد.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۸۹۷هزار و ۲۰۴سهم (متعلق به ۲۳شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۷۳۳میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۷۹درصد به خرید و ۲۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های فولاد خراسان، حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد خراسان، کالسیمین و توسعه معادن روی ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳۸۳میلیون و ۲۸۸هزار و ۳۱۸سهم از سهام ۴۰شرکت دادوستد شد که ۰۴/۰درصد آن مربوط به خرید و ۰۶/۹۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۲۰کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری بانک سپه به ارزش ۲۱۱میلیون ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری توسعه سهند به ارزش ۱۷۷۷میلیارد ریال بود.دیروز ببیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز به ترتیب مربوط به فولاد خوزستان و زامیاد بود.