تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۴۶ شرکت دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار معادن و فلزات، فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری البرز برخوردار بودند. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۲۳هزار سهم به ارزش ۷۶۶میلیون ریال از سهام ۱۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری شاهد و کابل البرز از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۵۸هزار و ۲۲ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۳۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۲۴ شرکت بوده که (۱۲ شرکت با افزایش قیمت- ۱۲ شرکت با کاهش قیمت) ۵۲درصد ارزش دادوستد را خرید و ۴۸درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد مبارکه بود. همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به ملی صنایع مس ایران و بیشترین ارزش فروش مربوط به سنگ‌آهن گل‌گهر بود.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۰۲هزار و ۵۸۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۸۸میلیون و ۳۶۶هزار و ۷۶۶ریال دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۲۲ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۴۵۲هزار و ۸۷۹ سهم به ارزش ۵/۱میلیارد ریال مورد دادوستد سهامداران قرار گرفت. در این روز ۴۶درصد معاملات به خرید و ۵۴درصد دیگر به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین تایدواتر، نیرو محرکه و ملی مس بیشترین حجم معاملات را داشتند.