تالار ایرانیان

روز گذشته در تالار ایرانیان تعداد ۲۱۱هزار و شش سهم به ارزش بیش از ۶۷۲میلیون ریال دادوستد شد. در این تالار ۵۷درصد حجم معاملات به خرید سهم اختصاص داشت. همچنین بیشترین تقاضای خرید را بانک کارآفرین و بیشترین تقاضای فروش را پارس‌خودرو داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۳۱۸هزار سهم به ارزش ۵میلیارد و ۲۵میلیون ریال از سهام ۱۴شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۷درصد مربوط به خرید و ۱۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید و زامیاد از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۷۱۴هزار و ۳۱سهم به ارزش دومیلیارد و ۲۵۷میلیون و ۹۹هزار و ۷۷۸ریال دادوستد شد که ۴۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۸شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، ایران‌خودرو، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۲۴۹هزار و ۸۸۳سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۷۸میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۲۲شرکت بوده که (۵شرکت با افزایش قیمت ۱۷شرکت با کاهش قیمت) ۳۷درصد ارزش دادوستد را خرید و ۶۳درصد آن را فروش سهام شامل شد.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج، تعداد ۱/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۴۸۳میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۳درصد مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود.

تالار سهم آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)، تعداد ۱۹۰هزار و ۶ سهم به ارزش ۷۴۷میلیون و ۴۵۷هزار ریال مبادله شد که ۶۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش بود.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۸/۱میلیون سهم از سهام ۴۴ شرکت دادوستد شد که ۵۰درصد آن مربوط به خرید و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار را سنگ‌آهن گل‌گهر، داروسازی ابوریحان و فولاد خراسان به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس و اوراق بهادار قزوین حاکی از ۸۳۱هزار و ۳۰۸ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از دومیلیارد و ۵۶۷میلیون و ۲۰۳هزار ریال بود که ۴۳درصد آن به خرید و ۵۷درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.