تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۷۸هزار و ۱۳۴سهم از سهام ۴۲شرکت دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوطه به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به نمادهای معاملاتی گل‌گهر، تراکتورسازی و ایران‌خودرو اختصاص داشت.

ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۴۱۴هزار و ۲۰۴سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۱میلیارد ریال بود که ۵/۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۶/۳۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۷۵هزار و ۶۶۲سهم به ارزش ۴۹۹میلیون و ۹۹۱هزار و ۵۹ریال دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۱۵ شرکت بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، بانک پارسیان، ایران‌خودرو و زامیاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۹۷هزار سهم به ارزش بیش از ۳۷۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۱۵شرکت بوده که ۵شرکت با افزایش قیمت و ۱۰شرکت با کاهش قیمت روبه‌رو بوده است.

۳۷درصد ارزش دادوستد را خرید و ۶۳درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ایران‌خودرو بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سیمان فارس و خوزستان بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴۵۱هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۹۸میلیون ریال از سهام ۱۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۰درصد مربوط به خرید و ۱۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۰۱هزار و ۹۰۶ سهم به ارزش ۱۵۰میلیون و ۳۶۵هزار ریال مبادله شد که ۳۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۶۲درصد آن مربوط به فروش بود.

شیراز

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای فارس یک‌میلیون و ۲۵۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۲۶میلیون ریال از سوی ۱۶ کارگزار دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله‌شده ۷۴درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. دیروز سهام ۳۰ شرکت در تالار مبادله شد که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۶ شرکت افزایش، ۲۱ شرکت کاهش و ۳ شرکت ثابت بود.