قزوین

در تالار بورس استان قزوین طی هفته گذشته تعداد ۷میلیون و ۸۵۶هزار و ۱۸۶ سهم به ارزش ۲۸میلیارد و ۲۸۲میلیون و ۱۸۳هزار ریال معامله شد.از کل معاملات تالار ۴۳درصد به خرید و ۵۷درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت. کرمانشاه

در هفته منتهی به ۲۱ فروردین ماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۲۶۵۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰میلیارد و ۹۰میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۱۲۸۸درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۱۲۹۹درصد افزایش داشته است.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۳میلیون و ۶۴۱هزار سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۴۴۸میلیون ریال از سهام ۵۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز مالی شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در هفته منتهی به ۲۱ فروردین ماه تعداد ۲میلیون و ۵۱۱هزار و ۸۹۲ سهم به ارزش ۹میلیارد و ۴۵۷میلیون و ۷۲۱هزار و ۳۰۶ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۶درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تالار ایرانیان

هفته گذشته تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش ۳/۷میلیارد در تالار بورس ایرانیان مبادله شد.همچنین بیشترین فروش در هفته گذشته بانک پارسیان بود و بیشترین خرید برای سنگ‌آهن گل گهر بود.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد یک میلیون و ۴۵۸هزار و ۹۱ سهم به ارزش ۵میلیارد و ۵۳۷میلیون و ۴۰۴هزار ریال مبادله شد که ۸۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۵درصد آن مربوط به فروش بود.شرکت‌های فولاد مبارکه و سرمایه‌گذاری امید بیشترین معاملات این تالار را طی هفته گذشته به خود اختصاص دادند.