یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۸۰۸‌هزار و ۳۴۴سهم به مبلغ دومیلیارد و دویست‌و سی و هفت‌میلیون و هفتصد و دوازده‌هزار و نهصد و یک ریال مبادله شد.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۹درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۳۵درصد کاهش داشته است. قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۷۷۳هزار و ۹۰۵ سهم، حق‌تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۹۲۶میلیون و ۵۶۹هزار ریال بود که ۴۹درصد آن به خرید و ۵۱درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.سهام شرکت‌های ایران‌خودرو، داروسازی کوثر و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین تعدادخریداران را داشتند.

تالار سهم‌آشنا

روز دوشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم‌آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۸۹هزار و ۸۲۳ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۱میلیون و ۹۱۶هزار ریال مبادله شد که ۸۳درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۱۷درصد آن مربوط به فروش بود.همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، سنگ‌آهن گل‌گهر و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعدا یک‌میلیون و ۱۴۷هزار سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال از سهام ۲۲ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۸۱درصد مربوط به خرید و ۱۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴/۱میلیون سهم از سهام ۴۷ شرکت داد و ستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به نمادهای معاملاتی معادن و فلزات، کیمیدارو و فولاد مبارکه اصفهان اختصاص داشت.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۵۲۸هزار و ۴۱۳ سهم به ارزش بیش از ۲/۲میلیارد ریال داد و ستد شد. ۷۲درصد حجم معاملات این تالار به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم معامله در تالار بورس قم به سرمایه‌گذاری امید، سنگ‌آهن گل‌گهر و چادرملو اختصاص داشت.

همدان

در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴۳۰هزار و ۹۱۳ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۵۰۰میلیون و ۲۹۴هزار و ۵۹۲ریال داد و ستد شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۵ شرکت بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان داد و ستد شده، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ایران‌خودرو و کربن ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.