گروه بورس- سرمایه‌گذاری مسکن سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های امسال خود را مبلغ ۵۴۱میلیارد و ۵۰۸میلیون ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثمسکن» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آذرماه امسال با یک‌هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

این در حالی است که «ثمسکن» در ۱۵ بهمن‌ماه ۸۶ پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال خود را مبلغ ۴۲۷ریال پیش‌بینی کرده بود که دلایل این تعدیل و افزایش در پیش‌بینی درآمد هر سهم شرکت اعلام کرده است.

با توجه به اینکه «ثمسکن» تمام پروژه‌هایی را که توسط شعب و نمایندگی‌های آن انجام می‌گرفت به شرکت‌های تابعه واگذار کرده است، درآمد حاصل از سایر فعالیت‌ها که ناشی از پروژه‌های انجام شده توسط آنها بود را به سرفصل درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها منتقل کرده است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۸۷ نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب جمع درآمدها ۱۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۷درصد افزایش و سود خالص ۲۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد توزیع ۵۰درصد از سود سالانه را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالی مالی ۸۷ پیشنهاد کند.