گروه بورس- فرآورده‌های نسوز آذر درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «کاذر» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۹درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش رفته ۳۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳۵درصد و سود پس از کسر مالیات ۲۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را افزایش مبلغ فروش ناشی از افزایش نرخ فروش و تغییر در ترکیب فروش، افزایش بهای تمام‌شده ناشی از افزایش هزینه‌های تولیدی، افزایش هزینه‌های مالی به دلیل افزایش میزان تسهیلات بانکی و کاهش هزینه‌های متفرقه ناشی از کاهش ضایعات اعلام کرده است.

شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۲۰میلیارد ریال(به ازای هر سهم مبلغ ۲۰۰ریال) را جهت تقسیم بین‌ سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

این در حالی است فرآورده‌های نسوز آذر درآمد هر سهم امسال را با کاهش ۳۲۲ریال به طور خالص مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است. «کاذر» در حالی دلایل این تعدیل را اعلام کرده است که در پنجم شهریور ماه پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال خود را مبلغ ۴۰۲ریال پیش‌بینی کرده بود.