تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)، تعداد ۴۶هزار و ۵۷۰ سهم به ارزش ۱۸۵میلیون و ۱۱هزار ریال مبادله شد که ۷۵درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۵درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت‌های چادرملو و ملی مس بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۰۴هزار و ۷۵۶ سهم به ارزش ۳۵۴میلیون و ۵۱۱هزار و ۱۴۷ریال دادوستد شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۷ شرکت بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، معدنی و صنعتی چادرملو و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قم

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای قم، تعداد ۶۰۱هزار سهم به ارزش بیش از ۱/۲میلیارد ریال دادوستد شد. ۴۳درصد از حجم معاملات به خرید و ۵۷درصد به فروش اختصاص داشت. در این تالار نمادهای معاملاتی ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی ایران، بانک کارآفرین، فولاد خراسان بیشترین حجم معاملات را داشتند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز در بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۶۲۵هزار و ۱۳۹ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۳۱۱میلیون و ۷۷۶هزار ریال بوده که ۵/۲۸درصد آن به خرید و ۵/۷۱درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، پتروشیمی فناوران و صنایع آذرآب بیشترین تعداد خریداران را داشتند و تراکتورسازی ایران، گروه دارویی سبحان و آلومتک بیشترین حجم ریالی داد و ستد را به خود اختصاص دادند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد داد و ستد ۶۴۷هزار و ۷سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۴ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۵۹درصد به خرید و ۴۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، حق‌تقدم توسعه معادن روی ایران و فارسیت دورود به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، ملی صنایع مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.