ایسنا- با تغییراتی که در دبیر کل کانون کارگزاران صورت گرفت برنامه‌ها و اهداف کانون با کندی مواجه شد که امیدواریم با سازماندهی هر چه سریع‌تر نیروهای اجرایی، برنامه‌های کانون در سال ۸۷ اجرایی شود. اکبر زرگانی‌نژاد، سخنگوی کانون کارگزاران، به تشریح عملکرد سال ۸۶ و برنامه‌های سال آینده کانون پرداخت و گفت: در سال جدید برنامه‌های تنظیم شده و اعلام شده کانون از سوی دبیر کل جدید پیگیری می‌شود و در صورت وجود نظرات جدید به شورای کانون ارائه و مورد بررسی قرار می‌گیرد. ولی در حال حاضر در چارچوب سابق در حال حرکت هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر حکم اعضای جدید کانون در جریان ثبت قرار داشته و به طور کامل ثبت نشده است که با اتمام کار فعالیت‌های کانون در سال جدید به صورت جدی پیگیری می‌شود. زرگانی‌نژاد تصریح کرد: متاسفانه با تحولاتی که در نیروهای اجرایی کانون کارگزاران ایجاد شد، برنامه‌های کانون را به‌رغم پیگیری در شورا با کندی مواجه کرد که امیدواریم در سال ۸۷ برنامه‌های اصلی کانون اجرایی شود. مدیر عامل کارگزاری «امین سهم» در مورد ارجاع حل سازش میان فعالان بازار به کانون کارگزاران گفت: این امر جزو برنامه‌های اعلام شده کانون کارگزاران بوده و از این پس کانون عملا درگیر مسائل مربوط به آن می‌شود.

وی تاکید کرد: حجم فعالیت‌هایی که باید در کانون کارگزاران صورت گیرد بسیار بالا است و به هیچ وجه وقت برای تلف کردن نداریم که امیدواریم هر چه سریع‌تر سازماندهی شده و برنامه‌های آن اجرایی شود.

وی در پایان گفت: سال ۸۷ باید سال خوبی برای کانون کارگزاران باشد.