قم

دیروز ۶۱۰هزار و ۸۱۰ سهم و حق تقدم به ارزش ۶/۱میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد. در این روز ۵۲درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام بود. فولاد مبارکه، فن‌آوران و پارس‌سوئیچ بیشترین حجم معاملات را داشتند. تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی، تعداد ۵/۲میلیون سهم از سهام ۴۷ شرکت دادوستد شد که ۶۳درصد آن مربوط به خرید و ۳۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز داروسازی جابربن حیان و چادرملو در بورس منطقه‌ای تبریز به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را کسب کردند.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۳۸هزار و ۴۵۳ سهم به ارزش ۸۰۲میلیون و ۱۱۷هزار و ۴۴۸ریال دادوستد شد که ۸۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

معدنی و صنعتی چادرملو، لیزینگ خودرو غدیر و مالی و اعتباری سینا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز سه‌شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۲۱هزار و ۱۰۰ سهم به ارزش ۶۹۷میلیون و ۶۸۴هزار ریال مبادله شد که ۷۱درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۹درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت‌های چادرملو، گل‌گهر و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۳۹هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۹۵میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد که از این میزان تعداد ۸۵درصد مربوط به خرید و ۱۵درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری سینا و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۷۵۶هزار و ۳۳۶ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۹۸میلیون و ۲۸۹هزار ریال بود که ۲۷درصد آن به خرید و ۷۳درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۹۰هزار سهم به مبلغ سه‌میلیارد و ۵۶میلیون ریال مبادله شد.

تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۴درصد کاهش داشته و ارزش معاملات نیز ۵۰درصد کاهش داشته است.