گروه بورس- هیات‌مدیره کارخانجات مخابراتی ایران در نظر دارد ۳۰ درصد سود خالص معادل ۲۷۲ ریال به ازای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «لکما» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۷ را با ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۰۷ ریال پیش‌بینی کرده است. همچنین پیش‌بینی عملکرد کارخانجات مخابراتی ایران برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۶۲ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۶۱ درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین با وجود پیش‌بینی زیان عملیاتی سال ۸۶ به میزان ۱۰۱ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال در پیش‌بینی سال ۸۷ مبلغ ۹۶ میلیاردو ۵۶۰ میلیون ریال سود عملیاتی پیش‌بینی شده است.

شرکت دلایل تغییر را عدم تحقق برخی از قراردادهای فروش و انتقال آنها به سال ۸۷، عدم موضوعیت برخی درآمدها و هزینه‌ها در سال ۸۷ که در سال ۸۶ محقق شده بود (شامل ذخایر کاهش ارزش دارایی‌ها و مطالبات مشکوک‌الوصول و سود حاصل از واگذاری فاز ۲ شرکت به شرکت ایران‌خودرو فارس)، تمدید ضمانت‌نامه‌ها و صدور ضمانت‌نامه‌های جدید و پرداخت بهره‌های بانکی تسهیلات دریافتی اعلام کرده است.