گروه بورس- پشم شیشه ایران برنامه افزایش سرمایه به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را در دستور کار دارد.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «کپشیر» درآمد هرسهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۷ را با ۶۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۲۸ ریال پیش‌بینی کرده است. همچنین پیش‌بینی عملکرد پشم‌شیشه ایران برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۸ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۱ درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۰ درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۵۳ درصد افزایش داشته است. شرکت دلایل تغییرات را افزایش نرخ و مقدار فروش، افزایش هزینه‌های اداری و کاهش سایر هزینه‌های عملیاتی و افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری به دلیل بهره‌برداری از شرکت‌ دانه‌های شیشه‌ای در سال مالی ۸۷ اعلام کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد، مبلغ ۲۶ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال (به ازای هرسهم مبلغ ۳۹۰ ریال) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام سال مالی ۱۳۸۷ پیشنهاد کند.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری سال مالی ۸۷ به مبلغ ۳۳۷۲ میلیون ریال (معادل ۱۲ درصد از کل سود سال ۸۷ و مبلغ ۵۰ ریال به ازای هرسهم) عمدتا مربوط به درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت تولید دانه‌های شیشه‌ای (با درصد مالکیت ۵۱ درصد) است.

پشم‌شیشه ایران اعلام کرده است، طرح تولید گلوله‌های شیشه‌ای با هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۷۸۸ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و اثر سودآوری آن به ازای هرسهم ۴۱ ریال خواهد بود. همچنین شرکت اعلام کرده است طرح خرید و راه‌اندازی دستگاه بسته‌بندی تمام اتوماتیک با برآورد هزینه‌ای به مبلغ ۱۸ میلیارد ریال را که در سال ۱۳۸۷ به بهره‌برداری می‌رسد، در دستور کار دارد.