سیستان و بلوچستان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۸۶۸ هزار و ۵۰۰ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۵۵ شرکت بوده که ۵۸ درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شده است. شرکت‌های برتر این هفته: رایان‌سایپا، توسعه معادن روی، البرزدارو و ملی صنایع مس ایران بودند.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا تعداد ۴۸۲ هزار و ۹۱۴ سهم به ارزش ۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۵۶۲ هزار ریال مبادله شد که ۸۳ درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۱۷ درصد آن مربوط به خرید بود.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین، تعداد ۴میلیون و ۷۴۷هزار و ۸۷۷ سهم به ارزش ۱۰میلیارد و ۶۶۰میلیون و ۲۱هزار ریال معامله شد.از کل معاملات تالار قزوین ۷۴درصد به خرید و ۲۶درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت.سهام فولاد خراسان فولاد مبارکه اصفهان، توسعه معادن روی ایران و معدنی و صنعتی چادرملو نیز بیشترین ارزش ریالی معاملات را از آن خود کردند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۶میلیون و ۴۵۳هزار و ۴۱۸ سهم (متعلق به ۷۴ شرکت) به ارزش بیش از ۱۹میلیارد و ۲۳۹میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۱۶درصد افزایش داشت.در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۷درصد به خرید و ۳۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همدان

در هفته منتهی به ۱۵ اسفند تعداد یک میلیون و ۴۷۷هزار و ۷۴۱ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۲۹۱میلیون و ۳۲۰هزار و ۲۳۹ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۳۶درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۶۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مهرکام پارس، باما و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳میلیون و ۶۷۸هزار سهم به ارزش ۸میلیارد و ۶۱۵میلیون ریال از سهام ۷۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش سهام بود.

کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد یک میلیون و ۶۶۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۴۸۳۴میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۲۳درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۲۳درصد کاهش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۵۰درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۴۵میلیون و ۳۰۰ هزار سهم به ارزش بیش از ۱۱۸میلیارد و ۹۶۸میلیون دادوستد شد. در بین شرکت‌های معامله شده حق تقدم شرکت توسعه معادن روی، رایان سایپا و ملی صنایع مس بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند.