«نهایت‌نگر» به عنوان کارگزار برتر بازار سرمایه معرفی شد

شرکت کارگزاری نهایت‌نگر در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه بورس، بانک و خصوصی‌سازی به عنوان کارگزار برتر بازار سرمایه انتخاب و معرفی شد.

فرهاد عبدا...زاده، مدیرعامل شرکت کارگزاری نهایت‌نگر در آیین پایانی چهارمین نمایشگاه بازار سرمایه لوح تقدیر و دیپلم افتخار را به دلیل کسب عنوان کارگزاری برتر، از دست مسوولان بورس اوراق بهادار تهران دریافت کرد. مدیرعامل کارگزاری نهایت‌نگر درباره معیارهای انتخاب این شرکت به عنوان کارگزاری برتر گفت: کارگزاری نهایت‌نگر گسترش فعالیت‌های خود را براساس معیارهای توسعه فیزیکی و مجازی در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی، توسعه شبکه کارگزاری می‌تواند امکان دسترسی همه مردم را به انجام معاملات فراهم سازد، از این‌رو کارگزاری نهایت‌نگر توسعه فیزیکی شبکه کارگزاری را به صورت جدی دنبال می‌کند.

وی توسعه شبکه نرم‌افزاری به منظور دسترسی عمومی سرمایه‌گذاران را از جمله برنامه‌های گسترش فعالیت «نهایت‌نگر» در بازار سرمایه عنوان کرد.

فرهاد عبدا...زاده با بیان اینکه کارگزاری نهایت‌نگر در تهران دارای یک تالار اختصاصی است، گفت: این شرکت کارگزاری در شهرستان‌های تبریز، کرج، قزوین، کیش و ساری نیز دارای نمایندگی فعال است.

او با ذکر این نکته که کارگزاری نهایت‌نگر به لحاظ ارائه خدمات الکترونیکی به سهامداران و مجهز بودن به تکنولوژی‌های روز در بین ۱۵ شرکت کارگزاری فعال در این زمینه اول است، گفت: ما با مشارکت چند کارگزار دیگر یک گروه نرم‌افزاری تاسیس کرده و از این طریق در راستای گسترش خدمات الکترونیکی به سهامداران فعالیت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت کارگزاری نهایت‌نگر گفت: توسعه نرم‌افزار‌ها برای انجام معاملات مبتنی بر تلفن‌همراه از جمله برنامه‌های آتی ما است که به مدد نرم‌افزار امکان‌پذیر است.

وی افزود: بر این اساس صورت‌حساب مشتریان از طریق SMS برای آنها ارسال می‌شود، همچنین مشتریان از طریق تلفن‌همراه و ارسال SMS می‌توانند دستور خرید و فروش بدهند.

به گفته وی، با انجام چنین اقداماتی خلاء کارگزاری و مشتریان برطرف خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت در بورس کالا گفت: کارگزاری نهایت‌نگر دارای مجوز معاملات محصولات پتروشیمی، فلزات و محصولات کشاورزی در بورس کالا است.