«غدیر» به طور شفاهی این خبر را تایید نکرد

گروه بورس- در حالی خبرگزاری «موج» از تغییر مدیرعامل سرمایه‌گذاری غدیر خبر داده که در پیگیری صورت گرفته از سوی خبرنگار ما، شرکت این خبر را تایید نکرده است. «موج» دیروز در خبری کوتاه از تغییر مدیرعامل سرمایه‌گذاری غدیر و بانک صادرات خبر داده بود. در خبر این خبرگزاری آمده بود:

رایزنی‌ها برای تعیین مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری غدیر به پایان رسیده و بر اساس توافق انجام شده مهندس محسن معماری مدیریت این شرکت بزرگ را بر عهده خواهد گرفت. این شرکت با سرمایه‌ای معادل ششصد و هفت میلیارد و پانصدمیلیون تومان در حال حاضر بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران و یکی از بزرگترین شرکت‌های پذیرفته شده در بورس است.

خبرگزاری «موج» در همین حال نتیجه‌گیری کرد که این شرکت با سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای با مزیت رقابتی بالا و نیز با خلق فرصت‌های سرمایه‌گذاری نوین در زمینه‌ها و بازارهای مختلف تاکنون در اقتصاد ملی نقشی چشمگیر و قابل اعتنا ایفا کرده است و با توجه به حجم فعالیت‌ها و بررسی عملکرد این شرکت می‌توان دریافت در آینده نزدیک به‌عنوان یکی از شرکت‌های تاثیرگذار در عرصه رقابت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ظاهر شود.

گفتنی است، بر اساس اخبار دریافتی «موج» دکتر طیب نیا نیز به‌عنوان مدیرعامل جدید بانک صادرات معرفی خواهد شد. به دنبال انتشار این خبر، خبرنگار «دنیای اقتصاد» با شرکت سرمایه گذاری «غدیر» تماس گرفت که این خبر رسما تایید نشد.