دیدگاه میهمانان غرفه دنیای اقتصاد

خبرنگاران گروه بورس از ساعت ۹ تا ۱۷ بعد‌ازظهر در غرفه ۴۱ آماده دریافت دیدگاه خوانندگان هستند

گروه بورس- در اولین روز از برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تهران، شمار زیادی از بازدیدکنندگان میهمان غرفه دنیای اقتصاد بودند، در این ستون به صورت ثابت دیدگاه برخی از خوانندگان و میهمانان عزیز دنیای اقتصاد منتشر می‌شود. صالح‌آبادی، رییس سازمان بورس: حضور شما را در نمایشگاه تبریک می‌گوییم.

هاشمیان، مدیرعام بورس کالا: دنیای اقتصاد، دنیای خبرهای اقتصادی است و جای خود را در بین روزنامه‌های اقتصادی کاملا باز کرده و حرف اول را می‌زند. آرزوی توفیق برای همه دست‌اندرکاران آن را از خداوند خواستاریم.

زرگانی‌نژاد، دبیرکانون کارگزاران بورس: به همه عزیزان در دنیای اقتصاد تبریک می‌گوییم به خاطر توفیقی که در کار مطبوعات اقتصادی داشته‌اند و برای آینده هم برای همه آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. دنیای اقتصاد در زمره معدود روزنامه‌هایی است که همه صفحات آن برای خوانندگان مختلف مطلب دارد، از صمیم قلب برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم.

حسینی، مدیر روابط‌عمومی بورس: صداقت، امانتداری و مردم‌داری مهم‌ترین اصول یک روزنامه فعال و تاثیرگذار است. انشاءا... همیشه و در همه امور موفق و موید باشید.

فراست، شرکت مپنا: با آرزوی موفقیت و توسعه اطلاع‌رسانی در خصوص اخبار بازار سرمایه، موضوعات مالی و اقتصادی.

صالحیان، اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی: با امید به پیشبرد هر چه بهتر اطلاعات و ویژگی‌های مطالب روزنامه وزین اقتصادی دنیای اقتصاد.

خزلی خرازی، کارگزار بورس: به خواندن دنیای اقتصاد معتاد شده‌ام و شبی که آن را تورق نکنم، گویی چیزی کم دارم.

مجید اصلی کارشناس بازار: با تشکر از زحمات دنیای اقتصاد در بازار سرمایه. خوشحالیم که روزنامه دنیای اقتصاد همچنان اولین و برترین رسانه مکتوب بازار سرمایه است. مفتخریم به همکاری با این روزنامه. با تشکر از دادن اطلاعات مفید و پاسخ مفید و مناسب به مشتریان.

کیان ارثی: سرمایه‌گذاری سعدی: اولین، تنهاترین، جامع‌ترین و ماندگارترین رکن بازار خصوصا بازار سرمایه، جدا جای تقدیر و تشکر دارد.

یزدان پناه، بورس کالا: با سلام و احترام و تشکر فراوان از بچه‌های روزنامه با این همه زحمت، به امید روزهای بهتر برای همه ما.

عبدالرضا تالانه، کارشناس ارشد بازار سرمایه: روزنامه دنیای اقتصاد به جرات، بهترین، اولین روزنامه اقتصادی و پرمخاطب‌ترین و این مهم حاصل درایت‌های گردانندگان و زحمات کارشناسان ارزنده‌ آن روزنامه است.

سرزعیم، کارشناس اقتصادی: روزنامه دنیای اقتصاد بهترین روزنامه اقتصادی ایران است.