گروه بورس - هیات‌مدیره فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران در نظر دارد سرمایه شرکت را به مبلغ 20میلیارد ریال معادل 73/75درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران افزایش دهد.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار «دفرا» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند ۸۷ را با ۲۶میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۹۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد فرآورده‌های تزریقی و دارویی ایران برای سال مالی 87 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 36درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 56درصد افزایش، سود عملیاتی 7درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 8درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییر را افزایش مقدار تولید و فروش، افزایش نرخ مواد اولیه و دستمزد و سربار و استفاده بیشتر از تسهیلات بانکی اعلام کرده است.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ 17555میلیون ریال (مبلغ 665 ریال به ازای هر سهم) را جهت تقسیم به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی 87 پیشنهاد کند.
«دفرا» اعلام کرده است طرح پروژه قرص و کپسول‌سازی را با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۵میلیارد ریال در دست اجرا دارد که تاکنون مبلغ ۷۵۹میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است (۲۰درصد پیشرفت کار) و تاریخ بهره‌برداری از آن اوایل ۱۳۸۷ برآورد شده است.
شرکت اعلام کرده است پروژه قرص سازی هم‌اکنون در مرحله خرید ماشین‌آلات است و درصد پیشرفت کار 20درصدی هم مربوط به ساختمان تولیدی است.
البته به دلیل حضور در بازار با دو شرکت تولیدی دارو جهت تولید کارمزدی عقد قرارداد شده است که دو محصول آن نیز در حال تولید و فروش است.
بودجه تولید و فروش قرص و کپسول در سال 87 نیز براساس دو روش کارمزدی و تولیدی داخل محاسبه و بودجه شده است.