قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۵۳۶هزار و ۵۴۲سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۳۲میلیون و ۵۳۸هزار ریال بود که ۶۷درصد آن به خرید و ۳۳درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، توسعه صنعتی ایران و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین تعداد خریداران را داشتند. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳۱۶هزار و ۲۸ سهم به ارزش ۷۰۸میلیون و ۷۰۸هزار و ۳۱۴ریال دادوستد شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سایپا، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کف بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۵/۱۶میلیون سهم از سهام ۵۹ شرکت دادوستد شد که ۹۴درصد آن مربوط به خرید و ۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز، سرمایه‌گذاری مسکن و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۲۴۶هزار و ۵۴۹ سهم به ارزش بیش از ۶۲۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۰درصد ارزش دادوستد را خرید و ۴۰درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری ملت و بیشترین ارزش خرید مربوط به تراکتورسازی ایران بود.

تالار سهم آشنا

روز شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۳۱هزار و ۳۹۰ سهم به ارزش ۳۵۸میلیون و ۱۴۹هزار ریال مبادله شد که ۹۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۲درصد آن مربوط به فروش بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۴۲هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۱۰میلیون ریال از سهام ۳۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۹درصد مربوط به خرید و ۲۱درصد مربوط به فروش بود.