گروه بورس- شرکت خدمات انفورماتیک سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۶ را به سازمان بورس اعلام نکرده است. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «رانفور» درآمد هر سهم برای سال مالی جاری را با سرمایه ۲۵۰میلیارد ریال، مبلغ دوهزار و ۳۹۰ریال پیش‌بینی کرده است که در دوره ۹ماه منتهی به پایان آذر ماه ۸۶ تنها ۲۴درصد از این پیش‌بینی را نسبت به بودجه پوشش داد. پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات «رانفور» برای سال مالی جاری در مقایسه با سال مالی قبل ۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت از بابت فروش و ارائه خدمات بیش از یک‌هزار و ۲۷میلیارد و ۱۵۷میلیون ریال درآمد کسب کرده است. از این رو معادل ۷۹درصد از پیش‌بینی درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات خود را در این دوره توانست نسبت به بودجه محقق کند. این در حالی است که پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های «رانفور» برابر ۳۹۶میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال اعلام شده است که تا زمان برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده و دریافت سود آنها، «رانفور» قادر به شناسایی سود از این بابت نیست.

خدمات انفورماتیک در تاریخ ۱۱آذر ماه امسال پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را مبلغ دوهزار و ۳۸۶ریال اعلام کرده بود که مطابق این گزارش به رغم عدم تغییر با اهمیت در پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات پیش‌بینی درآمد هر سهم تغییر یافته و شرکت دلایل تغییر را اعلام نکرده است.

بر پایه این گزارش ۷۷درصد از سود خالص سال مالی ۸۵ و ۶۶درصد از پیش‌بینی‌ سود خالص سال مالی ۸۶ ناشی از درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها است.