گروه بورس: تولیدی و صنعتی درخشان تهران درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با ۲۷میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۹۷ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «پدرخش» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۱درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۲۷درصد کاهش نشان می‌دهد و شرکت دلایل تغییر را اعلام نکرده است. همچنین مبلغ ۲۷۸۸میلیون ریال (معادل ۵۱درصد از کل سود خالص و به ازای هر سهم ۱۰۱ریال) درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها برای سال مالی ۸۷ شامل سود حاصل از اوراق مشارکت به مبلغ ۲۲۳۱میلیون ریال و سود سپرده‌ بانکی به مبلغ ۳۱۹میلیون ریال و درآمد سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها به مبلغ ۲۳۸میلیون ریال است.

هیات‌مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۱۲۰ریال از سود خالص سال مالی ۸۷ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

درخشان تهران طرح خط جدید کلندرینگ را با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲میلیارد ریال و مبلغ ۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده در دست اجرا دارد و طرح ۶۰درصد پیشرفت کار داشته و در اواخر سال ۸۷ به بهره‌برداری می‌رسد.