گروه بورس- تکین کوی پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با پنج‌درصد کاهش نسبت به سال مالی قبل به بازار اعلام کرد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین‌کوی درآمد هر سهم برای سال مالی ۸۷ را با سرمایه ده‌میلیارد ریال، مبلغ یک‌‌هزار و ۷۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت همچنین پیش‌بینی درآمد حاصل از ارائه خدمات ۸۷ خود را مبلغ ۹۹میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال اعلام کرده است.

در دوره ۹ماه منتهی به پایان آذرماه امسال نیز این شرکت توانست ۷۹درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم و ۸۹درصد از پیش‌بینی درآمد حاصل از ارائه خدمات خود را نسبت به بودجه محقق کند.

پیش‌بینی درآمد هر سهم ۸۶این شرکت برابر یک‌هزار و ۸۴۸ریال پیش‌بینی کرده بود که در دوره ۹ماه مورد گزارش مبلغ یک‌هزار و ۴۵۵ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت. پیش‌بینی عملکرد «رتکو» سال ۸۷در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات ۷درصد افزایش، بهای تمام‌شده خدمات ارائه شده ۸درصد افزایش و سود عملیاتی یک درصد کاهش نشان می‌دهد.

مطابق اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره در نظر دارد حداقل ۹۰درصد سود قابل تقسیم سال مالی ۸۷ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.