تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۲میلیون سهم از سهام ۵۲شرکت دادوستد شد که ۸۴درصد آن مربوط به خرید و ۱۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۷۴هزار و ۹۴۴سهم به ارزش ۹۸۲میلیون و ۹۵۲هزار و ۸۹۳ریال دادوستد شد که ۹۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۲۵هزار و ۵۷سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۸۳درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۷درصد آن را فروش سهام شامل شد.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۲۸۳هزار و ۲۰۳سهم به ارزش یک‌‌میلیارد و ۷۵۷میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۹۳درصد و حجم فروش ۷درصد بود.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد بیش از یک‌میلیون سهم به مبلغ چهارمیلیارد و ۳۴۵میلیون و ۸۱۰هزار ریال مبادله شد. در این روز تعداد ۳کد جدید ایجاد شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۸۰نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام پتروشیمی فناوران با ۳۷نفر داشت.

تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد یک‌میلیون و ۶۲۹هزار و ۳۹۴سهم به ارزش ۹میلیارد و ۹۷۲میلیون و ۹۷۸هزار ریال مبادله شد که ۸۷درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۱۳درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش خرید و فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.