اصفهان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای اصفهان، تعداد ۸/۱۳میلیون سهم دادوستد شد. ارزش مبادلات هفته گذشته بورس منطقه‌ای اصفهان به ۶/۱۸۱میلیارد ریال رسید. سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۹/۶۱درصد بود و سهم اصفهان در کل بورس به ۹درصد رسید. پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش معاملات و بیشترین خریدار را داشت. کرمانشاه

طی هفته منتهی به ۱۷بهمن در بورس منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد ۲۷۹۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۸۶۲میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۱۹درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۶۳درصد افزایش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۸۳درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

بندرعباس

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای هرمزگان، یک میلیون و ۲۷۹هزار و ۲۷۴سهم به ارزش افزون بر ۶میلیارد و ۹۵۵میلیون ریال معامله شد. بیش از ۷۸درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۵میلیارد و ۴۵۴میلیون ریال و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل یک میلیارد و ۵۰۱میلیون ریال بود.

زاهدان

طی هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۲/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۹۹۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۸۴درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد در این هفته پتروشیمی فن‌آوران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، تراکتورسازی ایران و فولاد مبارکه بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۱۷بهمن‌ماه شاهد دادوستد ۹میلیون و ۱۱۸هزار و ۷۹۵سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۸۰ شرکت) به ارزش بیش از ۳۸میلیارد و ۴۵۵میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۱۲درصد افزایش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۴درصد به خرید و ۳۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۳میلیون و ۱۷۶هزار سهم به ارزش ۷۹میلیارد و ۸۱۹میلیون ریال از سهام ۹۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۷درصد مربوط به خرید و ۴۳درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت پتروشیمی فن‌آوران و مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۱/۷میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۱/۴۶میلیارد ریال بود که ۲/۵۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.