قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از یک‌میلیون و ۲۸۰هزار و ۳۵۶سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۸۰۲میلیون و ۱۴۰هزار ریال بود که ۵۷درصد آن به خرید و ۴۳درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های پتروشیمی فناوران، چادرملو، تراکتورسازی ایران و توسعه معادن روی بیشترین تعداد خریداران را داشتند و پتروشیمی فناوران، تراکتورسازی ایران و زامیاد بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

طی معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۴۳۴هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۱۹۵میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۷۴درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های پتروشیمی فناوران، فولاد خوزستان و ملی صنایع مس ایران از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد دومیلیون و ۶۵هزار سهم به مبلغ هشت‌میلیارد و نهصد و هفتاد و دومیلیون و یکصد و نود و هفت هزار و سه مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۴درصد کاهش داشته و ارزش معاملات ۱۴درصد کاهش داشت.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد یک میلیون و ۹۱هزار سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشترین حجم خرید مربوط به تراکتورسازی ایران و بیشترین ارزش خرید و فروش مربوط به پتروشیمی فن‌آوران بود.

همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به ریخته‌گری تراکتورسازی ایران بود.

تالار سهم آشنا

روز سه‌شنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)‌ تعداد ۵۱۲هزار و ۹۹۴ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۱۶۶میلیون و ۱۶۵هزار ریال مبادله شد که ۵۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۵درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش خرید و شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، چادرملو و پتروشیمی فن‌آوران بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص داد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۲میلیون و ۱۸۸هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۱۳۶میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۸درصد مربوط به خرید و ۱۲درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت پتروشیمی فن‌آوران و سیمان سپاهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان تعداد یک میلیون و ۳۴۹هزار و ۴۸۹ سهم به ارزش ۸میلیارد و ۶۰۹میلیون و ۸۹۹هزار و ۶۵۴ ریال دادوستد شد که ۵۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، پتروشیمی فن‌آوران، معدنی و صنعتی چادرملو و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.