گروه بورس- پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات لامیران در سال مالی ۸۷ در مقایسه با سال مالی قبل ۷۲۴میلیون ریال کاهش نشان می‌دهد. بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «فلامی» زیان سهم سال مالی منتهی به تابستان ۸۷ را با ۳۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۵۶ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد لامیران برای سال مالی منتهی به تابستان ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۸درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵درصد کاهش، سود عملیاتی مبلغ ۱۲۲۷میلیون ریال افزایش و زیان پس از کسر مالیات مبلغ ۷۲۴میلیون ریال کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را کاهش مقدار تولید، کاهش مقدار فروش، افزایش نرخ فروش محصول و افزایش هزینه دستمزد عنوان کرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی در ۲۲اردیبهشت امسال، مدیریت شرکت برنامه‌های آتی خود جهت رفع موانع سودآوری را پیش‌بینی فروش سایت متعلق به شرکت در اتوبان قزوین به مبلغ حدودا ۴۰میلیارد ریال و دریافت وام با بازپرداخت درازمدت از کمیته بحران استانداری تهران به مبلغ حدودا ۲۰میلیارد ریال عنوان کرده بود. همچنین شرکت در تاریخ ۶بهمن ۸۶ عنوان کرده است: «به‌رغم پیگیری‌های به عمل آمده جهت فروش سایت قزوین امکان فروش آن به دلیل مختصات خاص ساختمان و سالن‌های تولید (از جمله ارتفاع سالن‌ها) که هماهنگ با ویژگی‌های صنعت تیغ‌سازی، طراحی و ساخته شده است، فراهم نگردید و لذا پیرو صورت‌جلسه مورخ ۸/۸/۱۳۸۶ هیات مدیره شرکت و بند ۵ گزارش هیات‌مدیره به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در ۲۶دی ماه ۸۶ انتقال کامل کارخانه تهران به قزوین در دستور کار هیات‌مدیره شرکت قرار گرفته است. در این راستا عملیات تکمیل ساختمان و محدثات و تاسیسات از ۸آبان ۸۶ در دست اجرا است.

براساس بند۱۱ گزارش حسابرس مستقل نسبت به صورت‌های مالی سال مالی ۸۶: «همان‌طور که از بررسی صورت‌های مالی پیوست مشهود است، اوضاع مالی و نتیجه عملیات شرکت نشان‌دهنده وضع مناسبی نبوده، به طوری که به دلایل متعدد از جمله بازار فروش محصولات و کسری نقدینگی، ضمن آنکه روند تولید کماکان در حد ظرفیت کارخانه نبوده، به دلیل عدم امکان افزایش نرخ‌های فروش به تناسب افزایش بهای تمام شده محصولات و کم گردش شدن محصولات تیغ کربن و سوپرشیو با موجودی پایان سال به مبلغ ۵میلیارد ریال، نتیجه عملکرد سال‌جاری به حدود ۴/۸میلیارد ریال زیان بالغ گردیده و مانده زیان انباشته به حدود ۴/۱۹میلیارد ریال رسیده است. همچنین شرایط نامناسب نقدینگی شرکت موجبات عدم تسویه به موقع تسهیلات مالی دریافتی و عدم پرداخت بخش عمده‌ای از سود سهام سنوات قبل را به سهامداران فراهم کرده است. بنا به مراتب مذکور، بر تداوم اقدامات در جریان جهت اصلاح ساختار و بهبود اوضاع مالی و عملکردی شرکت تاکید می‌شود». شایان ذکر است زیان انباشته شرکت در تاریخ ترازنامه بالغ بر مبلغ ۱۹میلیارد و ۴۰۵میلیون ریال (معادل ۶۵درصد از سرمایه ثبت شده شرکت) و مشمول مفاد ۱۴۱قانون تجارت است.