ارومیه

طی هفته منتهی به ۱۰بهمن تعداد ۶/۱۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۴۶میلیارد ریال که ۷/۴۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. زاهدان

طی هفته منتهی به ۱۰بهمن در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۵۱۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفته است، این تعداد از میان ۳۱شرکت بوده که ۵۰درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲میلیون و ۵۹۹هزار و ۶۷۵سهم به ارزش ۹میلیارد و ۲۱۳میلیون و ۹۲۷هزار ریال مبادله شد که ۶۰درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۴۰درصد آن مربوط به خرید بود.

تبریز

در این هفته تعداد ۸/۱۰میلیون سهم از سهام ۱۱۱شرکت توسط ۱۸کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد. ۴۴درصد معاملات را خرید سهام و ۵۶درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد. تعداد خریداران سهام ۱۲۹۷نفر بود.

کرج

طی فعالیت این هفته تالار معاملات کرج تعداد ۵/۳۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۹۸میلیارد و ۱۷۷میلیون ریال دادوستد شد. در بین شرکت‌های معامله شده شرکت تولی‌پرس، فولاد مبارکه و مهرکام پارس بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵میلیون و ۲۱۲هزار سهم به ارزش ۲۶میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال از سهام ۷۳شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۵۱درصد مربوط به خرید و ۴۹درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده نیز شرکت فولاد مبارکه اصفهان و کالسیمین از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

هرمزگان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای هرمزگان تعداد یک‌میلیون و ۱۵۰هزار و ۳۷سهم به ارزش افزون بر ۳میلیارد و ۳۲۴میلیون ریال معامله شد. بیش از ۴۲درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۴۰۵میلیون ریال و ۵۸درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل یک میلیارد و ۹۱۹میلیون ریال بود.

قزوین

تالار بورس استان قزوین در هفته گذشته شاهد داد و ستد تعداد ۷میلیون و ۱۵۱هزار و ۱۰۱سهم به ارزش ۳۰میلیارد و ۶۸۷میلیون و ۱۲۰هزار ریال بود. از کل معاملات تالار قزوین ۵۱درصد به خرید و ۴۹درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت.

کرمانشاه

طی هفته منتهی به ۱۰بهمن ماه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۲۳۴۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۷۸۷۹میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۳۱درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۲۵درصد افزایش داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان هفته گذشته شاهد داد و ستد ۹میلیون و ۶۸۰هزار و ۸۰ سهم(متعلق به ۹۵شرکت)به ارزش بیش از ۳۴میلیارد و ۷۷میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۱۵درصد کاهش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۷درصد به خرید و ۵۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.