زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد داد و ستد یک‌میلیون و ۹۷۹هزار و ۶۹۴سهم (متعلق به ۴۷شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۷۴۳میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۶درصد به خرید و ۵۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سایپا و زامیاد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های زامیاد، توسعه معادن روی ایران و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. قم

دیروز در بورس منطقه‌ای قم تعداد ۳/۱سهم و حق‌تقدم داد و ستد شد. ۴۵درصد ارزش معاملات به فروش و ۵۵درصد آن به خرید اختصاص داشت. فولاد مبارکه، ریخته‌گری تراکتورسازی ایران و مدیریت سرمایه‌گذاری امید دیروز بیشترین حجم معاملات را داشتند.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۳۶۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۶۷میلیون ریال داد و ستد شد که از این تعداد سهام ۵۸ درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. تعداد سهام مبادله شده متعلق به ۱۸ شرکت بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، توسعه معادن روی و ایران خودرو دیزل از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۸۸۷هزار و ۵۸۳سهم به ارزش دومیلیارد و ۵۴۱میلیون و ۱۶هزار و ۲۰ریال دادوستد شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۲۶هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۶۳میلیون ریال از سهام ۲۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۹درصد مربوط به خرید و ۳۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت ریخته‌گری تراکتورسازی ایران و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد ۴/۳میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۳/۱۲ریال بود که ۵۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۲/۲۶درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۶۱۱هزار و ۷۶۱سهم به ارزش دومیلیارد و ۲۶۶میلیون و ۵۳۰هزار ریال مبادله شد که ۶۶درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، فولاد خوزستان و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش خرید و شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.