گروه بورس- شرکت فولاد خوزستان اعلام کرده است: استفاده از موجودی‌های اول دوره، مواداصلی و کمکی، باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات تولیدی در ۹ماه اول سال ۸۶ شده است که اثرات آن در سه ماه چهارم سال ۸۶ کم‌رنگ‌تر خواهد شد. فولاد خوزستان درآمد هر سهم امسال را با دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۶۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «فخوز» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۴درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۲درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در آبان ماه مبلغ ۵۷۷ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را افزایش متوسط نرخ فروش محصولات و کاهش مقدار فروش اعلام کرده است.

مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت اعلام کرده است طرح‌های افزایش ظرفیت فولادسازی و پروژه زمزم۲ را به ترتیب با برآورد سرمایه‌گذاری به مبالغ ۱۵۵۷میلیارد ریال و ۹۴۵میلیارد ریال در دست اجرا دارد که تاکنون در هر یک به ترتیب مبلغ ۲۹۶میلیارد ریال و ۶۰۲میلیارد ریال هزینه کرده که با ۳۹درصد و ۸۷درصد پیشرفت کار پیش‌بینی می‌شود به ترتیب در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۶ به بهره‌برداری برسند. شایان ذکر است شرکت در ۱۳آبان برآورد سرمایه‌گذاری طرح‌های مذکور را به ترتیب به مبالغ ۱۵۵۰میلیارد ریال و ۹۴۱میلیارد ریال اعلام کرده بود.