گروه بورس- هیات مدیره حمل و نقل توکا در نظر دارد تقسیم ۷۵درصد سود امسال را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «حتوکا» درآمد و سهم امسال را با ۵۱میلیارد و ۵۳۷میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «حتوکا» برای سال مالی ۸۶در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات ۷درصد افزایش، بهای تمام‌شده خدمات ارائه شده ۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۶درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین خالص درآمدهای متفرقه سال ۸۶ به مبلغ ۱۲میلیارد و ۳۷۳میلیون ریال(معادل ۷۲درصد و مبلغ ۲۶۰ریال) عمدتا شامل مبلغ ۱۱۵۰۰میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره واگن‌ها به توکاریل است.

درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های شرکت برای سال مالی ۸۶ به مبلغ ۸۳۹۵میلیون ریال(معادل ۴۹درصد سود خالص شرکت و ۱۶۳ریال به ازای هر سهم) عمدتا شامل مبلغ ۷میلیارد ریال درآمد سرمایه‌گذاری در شرکت توکاریل است.

مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت در راستای افزایش سرمایه‌گذاری در شرکت توکاریل اقدام به خرید ۳۰۰دستگاه واگن به مبلغ ۱۲۰میلیارد ریال از راه‌آهن جمهوری اسلامی از محل تسهیلات دریافتی از بانک صادرات(۷ساله، با نرخ سالانه ۱۱درصد و بازپرداخت به صورت اقساط ماهانه) و واگذاری واگن‌های مذکور به شرکت توکاریل(به عنوان علی‌الحساب افزایش سرمایه) کرده است. درصد سرمایه‌گذاری شرکت در شرکت مذکور با احتساب سرمایه‌گذاری اخیر معادل ۱۵درصد است.