«بازار جهانی حسابرسی» منتشر شد

گروه بورس- کتاب «بازار جهانی حسابرسی» انتشار یافت.

به گزارش خبرنگار ما، موسسه حسابرسی و خدمات مالی دایارایان با اهتمام آقایان علی امانی و غلامحسین دوانی، کتاب «بازار جهانی حسابرسی» را منتشر کرد.

این کتاب پس از تحقیقات دوساله موسسه یادشده در زمینه رتبه‌بندی و بازار حسابرسی جهان و بررسی بیش از ۲۰۰منبع معتبر حرفه‌ای بین‌المللی حسابرسی است. کتاب حاضر به دلیل فقدان درک و بینش علمی و حرفه‌‌ای پیرامون حق‌الزحمه حسابرسی در کشور می‌تواند در جهت اعتلای حرفه حسابرسی و افزایش درک حرفه‌ای، بسیار موثر واقع شود. هدف اصلی از تدوین این کتاب، دسترسی به رهیافت و راهکاری جهت رتبه‌بندی موسسات حسابرسی، تعیین حق‌الزحمه خدمات حسابرسی و خدمات غیرحسابرسی، آشنایی با حرفه حسابرسی در جهان، معرفی موسسات بزرگ بین‌المللی و نقش حسابرسی در کشورهای توسعه‌یافته است.

مطالعه این کتاب به کارفرمایان، این بینش را می‌دهد که با درک روشن از بازار جهانی، نسبت به پذیرش هزینه حسابرسی به عنوان «هزینه اجتماعی مفید» اقدام کنند. «بازار جهانی حسابرسی» در ۱۵۴صفحه و تیراژ ۱۱۰۰نسخه توسط انتشارات کیومرث و با قیمت ۳۵۰۰تومان منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تلفن ۶۶۴۱۴۴۹۲ با این انتشارات تماس حاصل کنند.