زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۶۸هزار و ۳۰۷ سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۲۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران، بیشترین ارزش فروش مربوط به ایران‌خودرو و بیشترین حجم فروش مربوط به سایپا بود.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۵۳۹هزار و ۱۰ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۵میلیون و ۱۸۲هزار ریال مبادله شد که ۹۵درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۵درصد آن مربوط به خرید بود.

همچنین شرکت سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش فروش و شرکت زامیاد بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد ۲/۱میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله

قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۰۸/۳ میلیارد ریال بوده است که ۸/۴۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با ۷/۳۳درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان تعداد یک میلیون و ۴۰۷هزار و ۶۷۲ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۷میلیون و ۵۸۱هزار و ۳۲۳ ریال دادوستد شد که ۷۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

این تعداد سهام متعلق به ۲۳ شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، رایان سایپا و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۲میلیون سهم از سهام ۵۴ شرکت دادوستد شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار نمادهای معاملاتی زامیاد، رایان سایپا و سرمایه‌گذاری ساختمان دارا بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد دادوستد ۲میلیون و ۳۲۱هزار و ۵۱۲ سهم (متعلق به ۴۷ شرکت) به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۱۷۱میلیون ریال بود.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار ایرانیان تعداد ۸۴۵هزار و ۱۲۲ سهم به ارزش بیش از ۱/۳میلیارد ریال دادوستد شد.

۶۴درصد حجم معاملات به خرید و ۳۶درصد آن به فروش اختصاص داشت. نماد معاملاتی مهرکام پارس بیشترین خرید و البرز دارو بیشترین میزان فروش را دارا بود.