همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۸۱۷هزار و ۹۷۰سهم به ارزش دومیلیارد و ۱۳۹میلیون و ۶۱۴هزار و ۳۲ریال دادوستد شد که ۳۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۱۴شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، کالسیمین، سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. ارومیه

در روز گذشته تعداد ۳/۲میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۹میلیارد ریال بود که ۶/۳۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت فولاد خوزستان با ۵/۳۶درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۶۲هزار و ۱۲۴سهم به ارزش بیش از ۷۹۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به رایان سایپا، بیشترین ارزش فروش مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به تجهیزات سنگین هپکو بود.

تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۸۴هزار و ۳۵۵سهم به ارزش ۶۵۵میلیون و ۱۱۰هزار ریال مبادله شد که ۷۳درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۲۷درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت فولاد خوزستان بیشترین ارزش خرید و شرکت تکنوتار بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار ایرانیان تعداد ۴۴۱هزار و ۵۵سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۴۴میلیون ریال دادوستد شد.

۵۱درصد از حجم معاملات به خرید و ۴۹درصد به فروش اختصاص داشت. در این تالار مهرکام پارس بیشترین تقاضای خرید و معادن و فلزات بیشترین تقاضای فروش را از آن خود کردند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۵/۱میلیون سهم از سهام ۴۶شرکت دادوستد شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید و ۳۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به ایران خودرو، سایپا و فولاد خوزستان اختصاص داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۸۷هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۶۶میلیون ریال از سهام ۳۰شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۴درصد مربوط به خرید و ۷۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سایپا و الکتریک خودرو شرق از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد بیش از یک میلیون سهم به مبلغ ۲میلیارد و ۴۳۳میلیون ریال مبادله شد.

در این روز در تالار یزد تعداد ۲۴۸ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام ایران‌خودرو با ۹۲ نفر به خود اختصاص داد.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۵۵درصد کاهش داشته اما ارزش معاملات ۴۷درصد کاهش داشته است.

کرمانشاه

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۶۰۱هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۷۴۲میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۲۴درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سنگ‌آهن گل گهر، فولاد خوزستان و سایپا از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.